Recentemente aghjustatu 5 equipaggiu di prova maiò |E capacità d'ispezione di qualità sò state assai migliurate, è e capacità generale di a fabbrica sò state migliurate

In u prucessu di pruduzzione di u produttu, avete tali prublemi: a merchenzie prima di l'ex-factory era perfetta, ma u cliente riceve i pezzi rotti, chì provoca l'aumentu di u numeru di ordini chì deve esse ritravagliatu, è l'aumentu di u pruduttu. costi.U gradu di lode hè ancu diminuitu, è cù u tempu, perde a fiducia di i clienti.

A qualità di i nostri prudutti hè a nostra garanzia à i nostri clienti.In u passatu, ciò chì pudemu fà da noi stessu era una prova di caduta manuale simplice.Per migliurà ancu u nostru sistema di qualità, questu annu a nostra sucietà hà introduttu cinque novi strumenti di prova, hà migliuratu assai e capacità cumpleta di a fabbrica.

IMG 2 (7)
IMG 2 (8)

Macchina di prova di caduta

Una prova di caduta in generale si riferisce à una caduta libera à una certa altezza dopu chì u pruduttu hè imballatu (in a scatula esterna), è infine per vede s'ellu ci hè danni.Hè principarmenti utilizatu per pruvà i danni di u pacchettu di u produttu quandu hè cascatu, è per valutà a resistenza à l'impattu di u cumpunente quandu hè cascatu durante u prucessu di manipolazione.U diamante, l'angulu è a superficia di u containeru di imballaggio anu da esse pruvatu.Determinà l'adattabilità di u pruduttu per resiste à scaccià, pressione è caduta durante u prucessu di manipolazione, trasportu, almacenamentu.

I nostri scaffali di mostra di solitu devenu esse trasportati per aria, nave, etc. per ghjunghje à i clienti.Questa macchina di prova di caduta di imballaggio simula perfettamente e pussibuli scontri in stu prucessu.Pudemu pruvà se u nostru metudu di imballaggio hè adattatu per riduce i danni à u pruduttu.

Macchina di prova di spray sali

A prova di spruzzo di sale hè una prova ambientale chì usa e cundizioni ambientali di spruzzo di sali simulate artificialmente create da l'equipaggiu di prova di spruzzo di sali per cunfirmà a resistenza à a corrosione di i prudutti o di i materiali metallici.A gravità di a prova dipende da a durata di l'esposizione.

Questa macchina di prova pò esse appiicata à alcuni di i nostri rack di mostra esterni.L'ambiente artificiale hè utilizatu per cunfirmà se i nostri rack di visualizazione ponu adattà à e cundizioni esterni o l'ambiente duru in a vita.A pratica vi darà cunniscenze reale è dimustrà a qualità di i prudutti attraversu a pratica, più cunvince.

IMG 2 (9)
IMG 2 (10)

Macchina di prova di vibrazione

Pone e merchenzie imballate nantu à una tavola vibrante.I racks di visualizazione chì pruduciamu sò sottumessi à vibrazione horizontale è verticale, o vibrazione bidirezionale à u stessu tempu.Dopu un certu periodu di tempu, verificate a cundizione di e merchenzie o u tempu passatu quandu u cartone di e merchenzie hè distruttu.

Questa prova hè equivalente à simule a "distruzzione" chì u nostru rack di display pò scuntrà durante u trasportu di l'automobile.Hè una bona prova per u metudu di imballaggio di u pruduttu.Pudemu aghjustà i nostri metudi di imballaggio di u produttu in u tempu.

Macchina di prova di trazione

U stand di mostra hè di solitu fattu di pezzi di pannelli acrilichi uniti, è a fermezza di u ligame pò esse valutata da a nostra macchina di prova di tensione.Ci hè ancu qualchi pusizioni chì sò chjusi cù viti, chì ponu ancu esse pruvati da una macchina di prova di tensione per valutà a forza di tensione chì i viti ponu sustene.

IMG 2 (11)
IMG 2 (12)

Macchina di prova di temperatura è umidità constante

A scatula di test di temperatura è umidità constante hè ancu chjamata scatula di temperatura è umidità constante programmable, chì pò esse programata per a temperatura è l'umidità per simulà l'alta temperatura, a bassa temperatura è l'ambiente umitu in natura per pruvà a qualità di u pruduttu.

In u casu di simule a temperatura alta o bassa temperatura fora, s'ellu u stand di mostra hè deformatu, s'ellu a cola casca, s'ellu l'immagine di publicità hè degummed, etc.

Cù sti testi, a qualità di i nostri prudutti serà più garantita, è i clienti ponu esse più assicurati

Un bonu stand di mostra, maravigliosamente fattu


Tempu di Postu: Feb-23-2022