Chì sò e diffirenzii trà i scaffali di visualizazione è i racks di visualizazione?

Racks di visualizazione è racks di visualizazione sò spessu visti in supermercati, centri commerciali è altri prudutti, aduprendu per vede e merchenzie, in modu chì i cunsumatori ponu vede in un sguardu i prudutti chì anu bisognu à cumprà, è chì sò e sferenze trà i racks di mostra è i racks di visualizazione?

Racks di visualizazionesò ancu chjamati rack promozionale, display portable è rack d'infurmazioni, etc.. Hè secondu e caratteristiche di u vostru pruduttu, cuncepimentu cù u display di prumuzione di u produttu currispundenti, accumpagnatu da signage LOGO creativa, per chì u produttu sguardu attraente davanti à u publicu, per a publicità di u produttu hè ancu megliu.

https://www.responsydisplays.com/counter-wood-sunglasses-display-rack-with-logo-and-tiers-product/
https://www.responsydisplays.com/countertop-acrylic-beauty-apparatus-facial-cleanser-facial-cleaning-product-display-stand-product/

U rack di mostra hè largamente utilizatu in sigarette famose, vinu famosu, farmacia, bicchieri, rigali artigianali, elettronica, apparecchi elettrici, prudutti di cristallo, forniture d'alberghi, forniture culturali, forniture automobilistiche, mudelli di vitture 4S, prudutti di plastica, magazzini di cosmetici, showroom di prudutti di fabbrica. , Sala di campioni di cumpagnie di cummerciale straneru è altre visualizazione di u produttu, ponu ancu esse aduprate per esibizioni corporative, è ponu esse cuncepite in parechji stili, in modu chì u produttu mostra i punti più alti.

Scaffale di mostra-vivu strumentu per a publicità terminale è a prumuzione.Scaffale di mostra (scaffale di mostra, scaffale di mostra) - cum'è strumentu di marketing, hè sviluppatu cù a publicità POP terminal.Hà i vantaghji di u trasportu verde, convenientu è assemblea rapida, etc. Hè postu in u locu di vendita è pò ghjucà u rolu di trasmette l'infurmazioni, affissendu e merchenzie è prumove a vendita.


Tempu di Postu: Nov-03-2022